Lokal

2011-10-09 @ 09:40:39

Igår träffades vi tillsammans med de övriga som ska hjälpa oss innan och på bröllopsdagen.
Toastmastern och mina vänner värdinnorna.

Att hitta en lokal har varit mitt stora dilemma då det i den här staden inte finns så många lokaler som jag gillar.
Många har tipsat om olika ställen, men jag vill varken vara i ett folkets hus eller i en furugul hambygdsgård.
Sen är det ju lämpligt om man hittar en lokal som är lagon stor i förhållande till antal gäster som kommer...
Igår när vi satt och spånade så kom en med en strålande idé.
Ordnade telefonkontakt med ägaren och på tisdag ska vi träffa henne och titta på lokalen, men jag kan nästan redan nu säga att det är här festen blir !



Tänk er en mörk februarikväll och massor med facklor och marschaller !!
Precis som jag vill !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0