Svart, vitt och mörklila

2011-09-29 @ 10:47:29

Svart, vitt och mörklila är de färger vi nästan har bestämt oss för att ha som färgtema på bröllopet.
Jag vill ha en lila brudbukett och vår dotter (6) som ska vara tärna och för övrigt är en mycket bestämd tjej har redan sagt att hon vill ha en svart klänning, smink och klackskor.
Undrar om inte hon skulle acceptera en mörklila klänning med svart tyll under. Som den här på bilden...
Vilken tur att jag har en mamma som är världsbäst på att sy kläder.
Hon kanske kan göra en variant av denna till lilla tärnan.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi var inne på lila i början..sen gick vi (jag) över till ljusrosa-fushia-rött och nu vet jag varken in eller ut.



Sv: Dom har så otroligt många vackra klänningar, ska dit i slutet va oktober och prova! Det pirrar lite bara man tänker på det :)

2011-09-29 @ 21:30:59     URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0